MONIGOTES
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

la super historia del megamicrofon 1a part

2 participantes

Ir abajo

la super historia del megamicrofon 1a part Empty la super historia del megamicrofon 1a part

Missatge  Admin Dt Mar 24, 2009 10:02 pm

Heus aqui una vegada una noia anomenada NOMENRECORDO (Era indu) que vivi en una casa en un lloc d'un indret determinat.
alien Cada dia la noia mirava videos sobre el canvi cliamatic i de tant en quant alguna del SUARZENAGER trackatrackatracka! La noia era molt ermitanya i mai sortia de casa, nomes mirava pelis. Un dia un gat negre se li pa pujar al balcó. (la casa feia peste a tonyina) **** De sobte la nena es va espantar perque no sabia qui era aquell gat. V a obrir la prta del balcó i va escoltar que una veiona deia : -NIIÑÑAAAA! QUE ME SA CAÍO EL GATOO! ME LO PUEDEH LANSAR?
la nena , que mai sortia de casa i sempre mirava pelis, no va entendre aquella dona que parlava vulgarment (i a le spelis acostumen a no parlar vulgarment excepte a vulgaros vulgaricos vulgares en busca de la faja perdida 2a parte) (percert, no trobareu aquesta peli al mercat perque ja esta esgotada) Bé, que no va entendre res i va agafar el gat i el va fotre a la cuina.

-QUE ME DEUELVAS EL MALDITO MICIFÚ! NIÑAAAA A QUE TE DENUNSIO? CONCOH UN MOZO QUE TE METERA EN CHIRONA DE UNA PATÀ AL CULO! rocky balboaaaa! La noia seguia sense entrendrela i va trucar als del servei d'identificació d'ovnis i vida extraterrestre (veieu que passa quan es mira obssesivament star trek o star wars? star wars!) i continuara. o potser no . depend del meu anim i el meu aburriment. i ara m'en vaig ?¿
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 92
Registration date : 11/10/2007

https://monigotes.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

la super historia del megamicrofon 1a part Empty Re: la super historia del megamicrofon 1a part

Missatge  marta_96 Dt Mar 24, 2009 10:24 pm

xDD!!
NIÑAAA! xDD
esta be esta bee
xDD pero ferles mes llarguees!! teletuvis
marta_96
marta_96

Nombre de missatges : 58
Registration date : 15/10/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum