LA SUPER HISTORIA DE EL NOVATILLO
3 participantes
Pàgina 1 de 1
LA SUPER HISTORIA DE EL NOVATILLO
Tot va passar un dia, si un dia de aquells que entres a l'ordinador de fer algu guay, aleshores entres en el FORO de sempre COMO SINO, entrai comença a llegir, i va pensar: EI FAIG EL MEU FORO?...
Ai, crec que no u se dit el nom d'aquest noi, es deia SALIMONGO un nom patetic, mes ben dit patetic tant com era ell, bueno continuem amb la historia:
Aleshores va clicar: CREAR UN FORO NUEVO TAN GRATIS COMO QUIERAS, (com sino era del hotmail), i el, com no, va clicar ,
de cop posa carregant, en color vermell? com era aixo?? ell com que era un ''novatillo'' es va pensar que sempre es aixi, es va descarregar i sen va anar al llit.
El dia seguent es va aixecar continuava tenint sont pero don igual, va galar, i sen va anar amb bici al cole .
Quan va aribar va anar a parlar amb la seva amiga (ella no era gens novatilla, com a minim sap escriure la l'ordinador amb els dits no com jo i en SALIMONGO.)
Li va dir que s'havia fetun foro amb el hotmail.
Ella va dir cridant(per cert es diu MAPARIPIAMPA)va dir: ETS BOIG!!!!!!!
Quan va arribar a casa va agafar l'ordinador i... (ja us u deveu imaginar)
CONTINUARA? :X>>>&
Ai, crec que no u se dit el nom d'aquest noi, es deia SALIMONGO un nom patetic, mes ben dit patetic tant com era ell, bueno continuem amb la historia:
Aleshores va clicar: CREAR UN FORO NUEVO TAN GRATIS COMO QUIERAS, (com sino era del hotmail), i el, com no, va clicar ,
de cop posa carregant, en color vermell? com era aixo?? ell com que era un ''novatillo'' es va pensar que sempre es aixi, es va descarregar i sen va anar al llit.
El dia seguent es va aixecar continuava tenint sont pero don igual, va galar, i sen va anar amb bici al cole .
Quan va aribar va anar a parlar amb la seva amiga (ella no era gens novatilla, com a minim sap escriure la l'ordinador amb els dits no com jo i en SALIMONGO.)
Li va dir que s'havia fetun foro amb el hotmail.
Ella va dir cridant(per cert es diu MAPARIPIAMPA)va dir: ETS BOIG!!!!!!!
Quan va arribar a casa va agafar l'ordinador i... (ja us u deveu imaginar)
CONTINUARA? :X>>>&
kili- Nombre de missatges : 44
Registration date : 18/10/2007
Re: LA SUPER HISTORIA DE EL NOVATILLO
k guai!!!
acabala
acabala
marta_96- Nombre de missatges : 58
Registration date : 15/10/2007
ayay tinc fans
et tindras de esperar fins mes o menys el divendres que ve!!marta_96 escrigué:k guai!!!
acabala
eheh
mola ehhhhAdmin escrigué:KE WENO TIO!!!!!
PERO ACABALA!!!!!!